Náš blog

kategorie blogu

Případová studie: Vyvinuli jsme mobilní aplikaci pro jedničku na trhu se stínicí technikou

12.01.2022 | Lukáš Bryksa
V létě minulého roku jsme stáli před výzvou – náš klient Isotra, jeden z největších výrobců stínicí techniky na českém trhu, nás požádal, abychom pro něj vyvinuli mobilní aplikaci určenou pro konfiguraci bioklimatické samonosné pergoly Artosi. Po několika měsících vývoje a následného vylaďování detailů je aplikace na světě a je nyní ke stažení v Google Play a brzy i v App Store. Jak jsme postupovali a co plánujeme pro příště?

S novým rokem se mění pravidla pro ukládání cookies. Co to pro váš web znamená?

08.12.2021 | Vojtěch Audy
S úderem silvestrovské půlnoci se probudíme nejen do nového roku 2022, ale také do nové marketingové reality. V tento den začne platit novela zákona o elektronické komunikaci 127/2005 Sb., která zavádí spoustu změn a novinek. Mezi ty příjemné se dá zařadit omezení pro telemarketing, pro nás marketéry ale bude nejzásadnější změna pravidel pro ukládání cookies.

Fulfillment: o co jde a jaké jsou jeho výhody?

18.11.2021 | Lukáš Bryksa
Pokud vlastníte e-shop, pravděpodobně jste se již setkali s problémem, že místo toho, abyste se soustředili na rozvoj firmy, marketing a rozšiřování sortimentu a služeb musíte řešit sklady, zaměstnance a smlouvy s přepravními společnostmi.

AMP a SEO - je dobré AMP na svém webu rozjet?

29.09.2021 | Pavel Horelica
Podle jedné studie z roku 2020 vzrostla návštěvnost z mobilních zařízení od roku 2011 o 504 %. Vzhledem k tomu, že stále více uživatelů používá k přístupu k obsahu své mobilní telefony nebo tablety, je samozřejmě optimalizace pro mobilní zařízení důležitější než kdy dříve.

8 nejdůležitějších SEO metrik

16.08.2021 | Pavel Horelica
Jedna z nejlepších věcí digitálního marketingu (oproti tradičnímu offline marketingu) je, že můžete změřit téměř každou část své online strategie. A jaké metriky byste měli sledovat na svém webu?

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů