Náš blog

kategorie blogu

Jak napsat e-mail, který zákazníci otevřou a dočtou do konce

03.06.2021 | Anna Rybníčková
E-mailový marketing je stále velice silný nástroj, díky němuž můžete efektivně komunikovat se svými klienty i obchodními partnery. V přemíře e-mailů je ovšem velice těžké zazářit a přimět příjemce, aby si otevřeli a pročetli si právě vaše sdělení, to je ten skutečný kumšt. V dnešním článku vám přinášíme několik tipů, jak toho dosáhnout.

Jak na efektivní time management?

12.05.2021 | Eva Jurčíková
Time management je anglický výraz, který se doslovně přeloží jako řízení času. Ve skutečnosti však při správném time managementu čas neřídíte, ten plyne stále stejně, rozhodujete však o tom, jak s ním optimálně naložit. A jak na to v pracovním životě?

Atribuce v Google Ads a k čemu jsou dobré

29.03.2021 | Vojtěch Audy
Svět online marketingu je pro řadu obyčejných smrtelníků světem plným záhad a tajemností. Průměrný marketér na vás dokáže během chvilky vychrlit zkratky jako jsou CPC, PNO, nebo tROAS, doporučí vám spoustu věcí co udělat jinak nebo vám pošle měsíční report, ve kterém vám tvrdí, že vám přivedl 42,5 objednávek.

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů