Náš blog

kategorie blogu

Oficiální zpráva UOOU: GDPR přímý marketing nezastaví

14.06.2018 | Lukáš Bryksa

Před týdnem vydal úřad o ochraně osobních údajů velmi zajímavé a důležité vyjádření týkající se přímého marketingu, tedy e-mailových zpráv po objednávce a například i remarketingu. A celkem se nám ulevilo...

Oficiální zpráva úřadu pro ochranu osobních údajů jasně říká, že rozesílku e-mailových zpráv i zobrazování remarketingu jako formy přímé reklamy lze brát jakožto oprávněný zájem, se kterým uživatel počítá.

Samozřejmě stále platí nutnost dodržet veškerá ostatní pravidla týkající se souhlasů, práva na informace, výmaz a další a také to, že nesmí jít o zcela bezcílnou reklamu a obchodní sdělení, které vůbec nenavazuje na službu nebo produkt, kterou si uživatel objednal.

 

Jak to bude v praxi?

UOOU nás tedy rozhodně potěšil i když uvidíme, jak se situace projeví v praxi., protože názory se stále liší a to dokonce i na úřední úrovni. Spíše opačné stanovisko zaujal pro toto téma úřad o ochraně osobních údajů na Slovensku. Tak uvidíme, kdo bude mít pravdu.

Oficiální zprávu si můžete přečíst zde.

Lukáš Bryksa
obchodní ředitel
ZPĚT Chci Obchodní dovednosti
Lukáš Bryksa
obchodní ředitel email: lukas.bryksa@impnet.cz

Lukáš stál v roce 2009 u zrodu firmy. Často pracuje dlouho do noci nebo i o víkendech. Záleží mu totiž na vaší spokojenosti. Chce, abyste byli spokojení pořád. A ne jenom 40 hodin za týden.

Co dalšího píšu?


Marketingový mix – jak ho můžete využít?

28.07.2020 | Lukáš Bryksa
S marketingovým mixem, nebo taky jinak 4P, se setkáváme v podstatě už od čtyřicátých let minulého století, blíže představen nám však byl až v šedesátých letech – v knize profesora J. McCarthyho. 4P jsou čtyři klíčové složky marketingové strategie. Chcete, aby vaše firma byla úspěšná a vaše produkty šly dobře na odbyt? Naučte se s nimi pracovat.

Chatbot – pomocník s umělou inteligencí

19.12.2019 | Lukáš Bryksa
I když se nejedná o žhavou novinku v rámci celosvětového ani českého trhu, mnoho firem inteligentní a pomocný nástroj chatbot ve svém podnikání ještě nepoužívá. Pojďme se podívat, kdo již chatbot v Česku používá, a jak by mohl být nápomocný i vám.

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů