Náš blog

kategorie blogu

Oficiální zpráva UOOU: GDPR přímý marketing nezastaví

14.06.2018 | Lukáš Bryksa

Před týdnem vydal úřad o ochraně osobních údajů velmi zajímavé a důležité vyjádření týkající se přímého marketingu, tedy e-mailových zpráv po objednávce a například i remarketingu. A celkem se nám ulevilo...

Oficiální zpráva úřadu pro ochranu osobních údajů jasně říká, že rozesílku e-mailových zpráv i zobrazování remarketingu jako formy přímé reklamy lze brát jakožto oprávněný zájem, se kterým uživatel počítá.

Samozřejmě stále platí nutnost dodržet veškerá ostatní pravidla týkající se souhlasů, práva na informace, výmaz a další a také to, že nesmí jít o zcela bezcílnou reklamu a obchodní sdělení, které vůbec nenavazuje na službu nebo produkt, kterou si uživatel objednal.

 

Jak to bude v praxi?

UOOU nás tedy rozhodně potěšil i když uvidíme, jak se situace projeví v praxi., protože názory se stále liší a to dokonce i na úřední úrovni. Spíše opačné stanovisko zaujal pro toto téma úřad o ochraně osobních údajů na Slovensku. Tak uvidíme, kdo bude mít pravdu.

Oficiální zprávu si můžete přečíst zde.

Lukáš Bryksa
obchodní ředitel
ZPĚT Chci Obchodní dovednosti
Lukáš Bryksa
obchodní ředitel email: lukas.bryksa@impnet.cz

Lukáš stál v roce 2009 u zrodu firmy. Často pracuje dlouho do noci nebo i o víkendech. Záleží mu totiž na vaší spokojenosti. Chce, abyste byli spokojení pořád. A ne jenom 40 hodin za týden.

Co dalšího píšu?


Chraňte si své duševní vlastnictví. Pomůžeme vám s ochrannou známkou

15.03.2017 | Lukáš Bryksa
Vlastní výrobky, patenty, služby a jiné nehmotné výsledky vaší práce můžete považovat za duševní vlastnictví. Chránit jej lze stejně jako dům nebo auto. Ochrannou známkou můžete také zabezpečit jakékoliv graficky znázorněné označení. Název vaší společnosti, výrobku nebo služby. A tím se odlišit od ostatních firem, které na trh přinášejí stejné či podobné produkty.