Náš blog

kategorie blogu

Oficiální zpráva UOOU: GDPR přímý marketing nezastaví

14.06.2018 | Lukáš Bryksa

Před týdnem vydal úřad o ochraně osobních údajů velmi zajímavé a důležité vyjádření týkající se přímého marketingu, tedy e-mailových zpráv po objednávce a například i remarketingu. A celkem se nám ulevilo...

Oficiální zpráva úřadu pro ochranu osobních údajů jasně říká, že rozesílku e-mailových zpráv i zobrazování remarketingu jako formy přímé reklamy lze brát jakožto oprávněný zájem, se kterým uživatel počítá.

Samozřejmě stále platí nutnost dodržet veškerá ostatní pravidla týkající se souhlasů, práva na informace, výmaz a další a také to, že nesmí jít o zcela bezcílnou reklamu a obchodní sdělení, které vůbec nenavazuje na službu nebo produkt, kterou si uživatel objednal.

 

Jak to bude v praxi?

UOOU nás tedy rozhodně potěšil i když uvidíme, jak se situace projeví v praxi., protože názory se stále liší a to dokonce i na úřední úrovni. Spíše opačné stanovisko zaujal pro toto téma úřad o ochraně osobních údajů na Slovensku. Tak uvidíme, kdo bude mít pravdu.

Oficiální zprávu si můžete přečíst zde.

Lukáš Bryksa
obchodní ředitel
ZPĚT Chci Obchodní dovednosti
Lukáš Bryksa
obchodní ředitel email: lukas.bryksa@impnet.cz

Lukáš stál v roce 2009 u zrodu firmy. Často pracuje dlouho do noci nebo i o víkendech. Záleží mu totiž na vaší spokojenosti. Chce, abyste byli spokojení pořád. A ne jenom 40 hodin za týden.

Co dalšího píšu?


E-commerce Expo Prague pohledem Lukáše Bryksy

02.02.2018 | Lukáš Bryksa
Předposlední lednový den se v pražských Letňanech uskutečnil první ročník veletrhu a konference E-commerce Expo Prague, který jsme si nemohli nechat ujít. Přinášíme vám první dojmy z prezentovaných novinek a načerpaných informací.

Firemní blog: má pro vaši firmu význam?

15.01.2015 | Lukáš Bryksa
Blog již dávno není pouze doménou pár jednotlivců, kteří jeho prostřednictvím vyjadřují svoje názory. Blogování se dostalo i do firemní sféry - společnosti se tímto způsobem snaží přiblížit svým zákazníkům a působit „lidštěji“. Navíc můžou pomocí blogu prokázat, že jsou ve svém oboru opravdovou autoritou.

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů