Spolehlivý partner pro online marketing už přes 15 let
blog
Obchodní dovednosti Lukáš Bryksa 17. 11. 2017
Šestý ročník mezinárodní konference Web Summit přinesl celou škálu nových trendů od online marketingu, až po robotické asistenty. V portugalském Lisabonu se sešlo téměř 70 tisíc lidí, mezi nimi největší kapacity z oboru a tisíce firem, aby…
Obchodní dovednosti Gabriela Neshodová 13. 11. 2017
Skvěle rozjetá show jménem Marketing Festival letos opět nezklamala. Jeden den plný zajímavých workshopů, druhý den strávený na přednáškách takových kapacit, jako je Rand Fishkin přinesl široké spektrum nových poznatků, nad kterými stojí za to se…
UX Pavel Horelica 3. 11. 2017
Každý návštěvník by se měl na vašem webu ihned zorientovat. Měl by intuitivně vědět kam kliknout a co má udělat, když chce na webu najít nějakou informaci nebo udělat libovolnou akci. Měl by se na webu cítit dobře, příjemně. Neměl by s webem bojovat…
Technická řešení Petr Zaoral 24. 10. 2017
Už od malička naše dvě dcery učíme, že ke kolu nebo odrážedlu patří přilba, v autě musí být v sedačce připoutané a po silnici se chodí u krajnice. Tato naše důslednost již přináší své ovoce. Když jdeme ven, sahají automaticky po svých přilbách.
Linkbuilding Dominik Bezděk 10. 10. 2017
Každý majitel webu či e-shopu si přeje, aby na jeho stránky chodilo co nejvíce návštěvníků. Jednou z cest, jak toho dosáhnout je umisťování zpětných odkazů. Než je ale začnete „rozhazovat“ všude okolo, měli byste znát pár základních pravidel.
SEO Pavel Horelica 13. 9. 2017
Každý z nás tak nějak cítí, co je myšleno rychlostí stránek. Samotná rychlost stránek se také někdy zaměňuje výrazem "rychlost webu". Významově vždy myslíme stejnou věc. A to dobu, za kterou se nám daná stránka (nebo web) načte. A proč by vás měla…
Obchodní dovednosti Lukáš Bryksa 8. 9. 2017
Každý si jistě všiml reklamní kampaně majitelů a provozovatelů billboardů kolem českých dálnic a silnic první třídy, která zaplavila Česko v posledních 14 dnech. Proč tam jsou, již proběhlo všemi médii. V článku se spíše zaměřím na pozadí sporu a…
Technická řešení Lukáš Bryksa 29. 8. 2017
Používáte ve své firmě informační systém pro uchování informací o produktech, klientech a dalších dat? Propojením se svým internetovým obchodem či webem ušetříte čas i peníze.
Sociální sítě Kristýna Sládečková 18. 8. 2017
Facebook se stal důležitým kanálem, díky kterému můžeme dát jasnou zprávu našim klientům. Jsme tady, tohle je náš brand a ten vás bude bavit. Jenže jak docílit toho, aby to tak doopravdy bylo? Zapojte srdce a vsaďte na skvělý plán.
PPC Lukáš Bryksa 8. 8. 2017
Evropská unie usiluje o zrušení práv na používání osobních údajů o uživateli získání z webu bez jeho souhlasu či registrace. Nejde přitom o žádné teorie, konkrétní návrh na schválení by měl začít platit od května 2018. Čeká nás konec remarketingu a…
SEO Lenka Zachrdlová 31. 7. 2017
Obsah by měl být alfou a omegou každého kvalitního webu. Samozřejmě, existuje spousta dalších faktorů, které ovlivňují jeho hodnocení. Tohle je ale základ. Přesto se na něj často zapomíná. Jeho aktualizací přitom dokážeme naboostovat výsledky na…
SEO Pavel Horelica 24. 7. 2017
Už někdy v srpnu 2014 společnost Google oficiálně oznámila, že pokud přejdete s vaším webem z protokolu http na zabezpečený https, dá vám pár bodíků v hodnocení navíc. Jasně, většinou majitelé e-shopů a webmasteři berou tato doporučení jako slovo…
Sociální sítě Dominik Bezděk 12. 7. 2017
Instagram je poměrně mladá mobilní aplikace ke sdílení fotografií a krátkých videí. Na začátku své existence vypadala celkem nenápadně, ale poměrně rychle se z této appky stal celosvětový fenomén. Dnes, sedm let od svého spuštění, má neuvěřitelných…
SEO Lenka Zachrdlová 3. 7. 2017
Na informační architektuře neboli stromové struktuře stojí celý váš web. Přesně určuje rozložení konkrétních stránek a obsahu, který se na nich nachází. Její účel je jasný – pomáhá dostat vaše zákazníky přesně tam, kde je chcete mít. Dejte si proto…
Technická řešení Michal 23. 6. 2017
Redakční systém Wordpress začal od verze 4.7.4. přidávat do odkazů, které se otevírají v novém okně, atribut rel, který obsahuje hodnoty noopener a noreferrer. Mají zabránit potencionálním phishingovým útokům. K čemu přesně slouží a jak se jich…
Linkbuilding Jakub Dymáček 14. 6. 2017
Trend blogování, tedy vedení online deníčků, které jsou na rozdíl od těch ručně psaných, veřejně dostupné všem, dorazil před lety i do České republiky. První blog, který si pamatuji, v souvislosti s rostoucím zájmem o kvalitní jídlo, byl ten…
UX Nikola Závodníková 2. 6. 2017
Poptávkové formuláře jsou součástí velké spousty webů, které nemají e-shopové řešení. Mají mnoho výhod, ale také nevýhody. Špatně sestavený formulář dokáže potenciální zákazníky vyděsit a odradit od uskutečněné objednávky. Proto se nevyplatí ho…
SEO Dominik Bezděk 22. 5. 2017
Většina zaměstnavatelů se bojí zaměstnat čerstvého absolventa bez zkušeností a praxe. Navíc hledají někoho, kdo o práci bude mít skutečný zájem a nepůjde jen za vidinou dobrého výdělku. Východiskem z této prekérní situace je program Cesta pro mladé.…
PPC Peter Bystrický 15. 5. 2017
PPC reklama je účinným prostředkem k zisku konverzí a šíření povědomí o vaší značce - umožňuje přesné cílení na klienty, výsledky se dají snadno měřit a o rozpočtu si rozhodujete sami. Taky vás ale o mnoho peněz může připravit. Podívejte se na…
PPC Dominik Bezděk 25. 4. 2017
Nákup přes internet je v dnešní době již zcela běžnou záležitostí. Nejen, že si zboží lidé vyberou pohodlně v teple domova, ale také jim ho dovezou až téměř do obýváku. Aby se však zákazníci neztratili v záplavě nabídek, používají porovnávače cen…
Obchodní dovednosti Dominik Bezděk 18. 4. 2017
Provozujete e-shop či jinou službu na internetu? A chtěli byste svým zákazníkům udělat radost z nákupu ještě o něco větší? Co jim třeba poslat SMS o přijaté objednávce, nebo o slevě jenom pro ně. Nebojte, nebudete trávit hodiny a hodiny psaním zpráv…
SEO Dominik Bezděk 3. 4. 2017
Svět internetu je plný dat a vědomostí. A nalezneme na něm snad úplně každou informaci, kterou potřebujeme. Jak ale hledat? No přece pomocí magických internetových vyhledávačů jako je Seznam, Bing, nebo Yahoo! Záměrně nezmiňujeme Google, neboť o něm…
SEO Pavel Horelica 28. 3. 2017
Google se snaží dbát na uživatelský přístup. To se všeobecně ví. Před dvěma lety zavedl štítek pro tzv. mobilní přátelské weby. Pokud jste se ve výsledcích vyhledávání chtěli zobrazovat co nejvýše i na mobilních telefonech, museli jste k tomu mít…
Obchodní dovednosti Lukáš Bryksa 15. 3. 2017
Vlastní výrobky, patenty, služby a jiné nehmotné výsledky vaší práce můžete považovat za duševní vlastnictví. Chránit jej lze stejně jako dům nebo auto. Ochrannou známkou můžete také zabezpečit jakékoliv graficky znázorněné označení. Název vaší…
Copywriting Kristýna Sládečková 9. 3. 2017
Kde není příběh, tam ani kuře nehrabe. Lépe řečeno, kde není background, tam zákazníka neudržíte. Letošní CopyCamp se nesl v duchu dalších zajímavých přednášek o tom, co copywriterům na papíře nesmí chybět, co jim nesmí chybět v hlavě a co si mohou…
Technická řešení Miroslav Urbánek 23. 1. 2017
Nejste zrovna technický typ? Zálohujete si pravidelně své fotky, dokumenty a vše důležité? Nový typ viru napadající soubory vám může zničit všechna vaše data. A získat je zpátky je nejen složité, ale i velmi drahé. Víme, na co si dát pozor.
SEO Pavel Horelica 10. 1. 2017
I sebelepší odborník na svůj obor časem najede na jistý stereotyp. Řeší podobné problémy, přemýšlí nad podobnými schématy, zkrátka "jede si to svoje". To je ale cesta do pekel.
Technická řešení Lukáš Bryksa 2. 1. 2017
Obávaná elektronická evidence tržeb je už v plném proudu v restauracích a v ubytovacích zařízeních. E-shopy si zatím sice mohly oddechnout, ale od 1. března se to týká i jich. O které platby se jedná? Jak si zažádat o certifikát? Pokud vlastníte e…
Linkbuilding Jakub Dymáček 30. 11. 2016
S tím, jak zpětné odkazy stále významněji ovlivňují nalezitelnost webu v organickém vyhledávání, zvyšují se i kritéria hodnocení jejich kvality. Z toho důvodu je zásadní pečlivě posuzovat stránky, na které chceme link umístit. Na co vše se…
SEO Lukáš Bryksa 4. 11. 2016
Dotace v podnikatelské sféře se staly součástí života většiny firem. Dotovány jsou vzdělávací aktivity, inovace, technologie, vznikající školicí střediska, nákup a rekonstrukce nemovitostí ale třeba také účast na zahraničních výstavách. My si dnes…
Technická řešení Lukáš Bryksa 11. 10. 2016
Přemýšlíte, jaké výhody by získal váš web přechodem z protokolu http na zabezpečený protokol https? Ačkoliv nejsilnějším benefitem je samozřejmě zabezpečení ochrany dat, dle vyjádření Googlu má protokol https také drobný vliv na zlepšení pozice ve…
Obchodní dovednosti Lukáš Bryksa 27. 9. 2016
V poslední době jsem se setkal s tolika podvodnými, klamavými, zkreslenými či nepravdivými tvrzeními obchodníků, firem, telefonistek a dalších lidí, až je mi z toho špatně. Ale je to dobře, alespoň mě to donutilo napsat tyto řádky.
Copywriting Jan Novák 21. 7. 2016
Drtivá většina firem žádné USP definované nemá – a spousta z nich o něčem takovém ani nikdy nepřemýšlela. Jak jsem na to přišel?
SEO Pavel Horelica 16. 6. 2016
SEO servis je zlo. Je noční můrou všech schopných SEO konzultantů a lidí, kteří se kolem online marketingu už nějaký čas pohybují. Proč?
SEO Pavel Horelica 20. 4. 2016
Nevěřte v oblasti SEO všemu, co se kde šustne. SEO není žádná raketová věda, je to logická disciplína. Mrkněte na 8 lží, které bohužel často můžete slyšet z úst konzultantů.
PPC Lukáš Bryksa 29. 2. 2016
Jste vlastníkem neziskové organizace a rádi byste její web propagovali formou PPC kampaní ve vyhledávací síti? Tak na Google to můžete až do výše kreditu téměř jeden milion Kč měsíčně dělat úplně zadarmo. Stačí si jen zažádat o grant.
Technická řešení Pavel Horelica 2. 12. 2015
Zajímáte se o lištu s upozorněním na používání cookies souborů? Přečtěte si náš článek na webu impnet.cz. Rádi pomůžeme s problémem i Vám.
PPC Jan Řičánek 9. 10. 2015
Google Nákupy běží v Česku už od roku 2011 – a za tu dobu si získaly velkou oblibu. Často patří k nejvýdělečnějším kampaním e-shopů a svou mírou konverze atakují i zavedené zbožové porovnávače Zboží.cz a Heureku.cz. Nyní jim však v českých vodách…
SEO Pavel Horelica 20. 8. 2015
Asi jste to zažili taky. Přišli jste do Google Analytics, koukli na úvodní graf návštěvnosti a s velkou radostí zjistili, že máte za včerejšek dvojnásobnou návštěvnost. "Super", pomyslíte si, "návštěvnost pěkně roste". Pokud jste se však do dat…
UX Lukáš Bryksa 31. 7. 2015
V posledních třech čtyřech letech se u nás i ve světě čím dál častěji skloňuje poměrně nové slovní spojení – neuromarketing. Co se za tímto pojmem skrývá a jaké příležitosti nabízí pro klasický marketing?
Copywriting Jan Novák 1. 7. 2015
Chcete na svém webu perfektní obsah? Pak musíte copywriterovi zadat víc, než jen přepsání home page, produktových kategorií a pár stránek v menu. Dokonalý celek tvoří detaily. A o copy to platí dvojnásob. Na těchto pět věcí byste při textování svého…
PPC Jan Řičánek 5. 6. 2015
Google Nákupy se v poslední době zařadily do trojky největších porovnávačů zboží na českém trhu a vedle Heureky a Zboží.cz se mohou stát jedním z klíčových zdrojů konverzí na vašem e-shopu. Je proto nanejvýš vhodné na ně nezapomenout a vytěžit z…
SEO Pavel Horelica 7. 5. 2015
Google oznámil významný update svého algoritmu. Ode dne 21.4. je mobile ranking faktor důležitým signálem pro vyhodnocování výsledků při mobilním vyhledávání.
Obchodní dovednosti Lukáš Bryksa 5. 5. 2015
Telefon, e-mail, poptávkový formulář, facebook, skype nebo třeba diskuzní fórum – zákazník brouzdající po vašich webových stránkách se s vámi může spojit různými cestami. Není ale lepší, když ho aktivně oslovíte přímo vy? A to ještě ve chvíli, kdy…
SEO Pavel Horelica 6. 4. 2015
Tu a tam mnoho webmasterů či majitelů webových stránek s hrůzou v očích zjistí, že v nástroji Google Webmaster Tools na ně čeká zpráva: Googlebot nemůže získat přístup na vaše stránky. Co s tím?
Kontakt
O vaše data je u nás postaráno. Přečtěte si naše podmínky pro zpracování os. údajů.
Na našem blogu sdílíme rady a inspiraci. Máte dotaz? Rád vám poradím osobně.
Business Development Manager
+420 604 420 284
vojtech.gibala@impnet.cz
Souhlas se zpracováním dat
Pro co nejpohodlnější používání webu potřebujeme váš souhlas se zpracováním dat. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Povolit vše".
Nastavení dat
Upravte si zpracování dle vlastních preferencí
Souhlas můžete odmítnout