Slovník

Onpage faktory

Jako onpage faktory jsou označovány prvky umístěné přímo na webové stránce a lze s nimi tak velmi dobře a jednoduše pracovat. V souvislosti se SEO se jedná se typicky o tyto elementy:

  • Titulek stránky
  • Textový obsah stránky
  • Meta tagy
  • a další

Do onpage faktorů lze zařadit také stromovou strukturu webu, strukturovaná data a podobně.

o

 Nejnovější články v blogu

Jaké dopady může mít použití AI při tvorbě web obsahu

20.05.2024 | Lukáš Bryksa
V posledních dvou letech se umělá inteligence (AI) stala klíčovým nástrojem v digitálním marketingu. Zejména se to projevilo v oblasti tvorby obsahu. Jak ale Google vnímá AI-generovaný obsah ve vztahu k vyhledávacím systémům? A jaké jsou doporučení pro tvůrce obsahu? Podívejme se na některé klíčové informace a data.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů