Slovník

Landing page

Landing page je cílová (přistávací) stránka, která označuje konkrétní podstránku webu. Jedná se o stránku, na kterou návštěvník „přistane“ po kliknutí na odkaz (ať už třeba na reklamní banner nebo na výsledek ve fulltextovém vyhledávání). V případě fulltextového vyhledávání je důležité, aby landing page co nejlépe odpovídala popisu vyhledávaného slova nebo slovního spojení (aby co nejlépe odpovídala na dotaz uživatele). Tím se zvyšuje šance na konverzi (přeměna návštěvníka v zákazníka).

l

 Nejnovější články v blogu

Jaké dopady může mít použití AI při tvorbě web obsahu

20.05.2024 | Lukáš Bryksa
V posledních dvou letech se umělá inteligence (AI) stala klíčovým nástrojem v digitálním marketingu. Zejména se to projevilo v oblasti tvorby obsahu. Jak ale Google vnímá AI-generovaný obsah ve vztahu k vyhledávacím systémům? A jaké jsou doporučení pro tvůrce obsahu? Podívejme se na některé klíčové informace a data.

Konec cookies třetích stran v Google Chrome

17.04.2024 | Pavel Horelica
Google v roce 2024 ukončí používání souborů cookies třetích stran pro všechny uživatele Chromu. Proč by vás to vlastně mělo zajímat? Protože pokud váš marketing silně závisí na cílené reklamě pomocí souborů cookie třetích stran, je čas přehodnotit svou taktiku. Začněte připravovat své webové stránky již nyní, než je Google v druhé polovině roku 2024 úplně zruší.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů