Slovník

Landing page

Landing page je cílová (přistávací) stránka, která označuje konkrétní podstránku webu. Jedná se o stránku, na kterou návštěvník „přistane“ po kliknutí na odkaz (ať už třeba na reklamní banner nebo na výsledek ve fulltextovém vyhledávání). V případě fulltextového vyhledávání je důležité, aby landing page co nejlépe odpovídala popisu vyhledávaného slova nebo slovního spojení (aby co nejlépe odpovídala na dotaz uživatele). Tím se zvyšuje šance na konverzi (přeměna návštěvníka v zákazníka).

l

 Nejnovější články v blogu

Konec cookies třetích stran v Google Chrome

17.04.2024 | Pavel Horelica
Google v roce 2024 ukončí používání souborů cookies třetích stran pro všechny uživatele Chromu. Proč by vás to vlastně mělo zajímat? Protože pokud váš marketing silně závisí na cílené reklamě pomocí souborů cookie třetích stran, je čas přehodnotit svou taktiku. Začněte připravovat své webové stránky již nyní, než je Google v druhé polovině roku 2024 úplně zruší.

9 nejlepších platebních bran pro majitele e-shopů

03.04.2024 | Lukáš Bryksa
Hledáte platební bránu pro svůj e-shop? Spolehlivost, bezpečnost a rozumná cena – to jsou tři podmínky, podle kterých se majitelé e-shopů rozhodují. Upřednostňujete spíše levnější řešení, nebo platební bránu s pokročilejšími funkcemi, jako předautorizace nebo rozpoznání několika cizích jazyků? Prohlédněte si naše srovnání.

Tvorba prezentací s AI

13.03.2024 | Lukáš Bryksa
V digitálním marketingu a podnikání může být kvalitní prezentace klíčem k úspěchu. Je to cesta, jak rychle a efektivně představit vaše myšlenky, strategie a plány, či efektivní pomůcka při výuce. Nyní, s příchodem umělé inteligence se nabízí nové možnosti, jak ušetřit čas při jejich tvoření.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů