Slovník

Landing page

Landing page je cílová (přistávací) stránka, která označuje konkrétní podstránku webu. Jedná se o stránku, na kterou návštěvník „přistane“ po kliknutí na odkaz (ať už třeba na reklamní banner nebo na výsledek ve fulltextovém vyhledávání). V případě fulltextového vyhledávání je důležité, aby landing page co nejlépe odpovídala popisu vyhledávaného slova nebo slovního spojení (aby co nejlépe odpovídala na dotaz uživatele). Tím se zvyšuje šance na konverzi (přeměna návštěvníka v zákazníka).

l

 Nejnovější články v blogu

Koniec priemernej pozície v Google Ads

08.10.2019 | Jaroslav Loduha
Metrika "Priemerná pozícia" bola v Google Ads často využívanou. Bola jednou z pôvodných metrík v Google. S vývojom a modernizáciou reklamy vo vyhľadávacej sieti stratila svoj zmysel, a tak sa spoločnosť Google rozhodla, že od 30. septembra 2019 metrika "Priemerná pozícia" úplne zmizne z Google Ads.

Co je to inbound marketing

04.10.2019 | Jan Rychnovský
Dnešní doba je rychlá a plná informací, které se na nás valí ze všech stran. Pokud něco nevíme, obratem nám s tím pomůže strejda Google nebo teta Wiki. Jak ale v této informační záplavě dát vědět světu právě o té vaší značce či produktu? Může vám s tím pomoct právě inbound marketing.

Pište na web úderné texty, které zaujmou (a prodají)

05.09.2019 | Žaneta Caletková
Webcopywriting představuje účinný způsob, jak se rychle zviditelnit bez geografických omezení tisku. Nabízí také více možností, jak oslovit určitou skupinu lidí – pomáhá e-shopům a webům uspět. Je však dobré mít na paměti, že to, co upoutá čtenáře tištěných textů, by na webu neobstálo.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů