Nevěřte v oblasti SEO všemu, co se kde šustne. SEO není žádná raketová věda, je to logická disciplína. Mrkněte na 8 lží, které bohužel často můžete slyšet z úst konzultantů.
Jste vlastníkem neziskové organizace a rádi byste její web propagovali formou PPC kampaní ve vyhledávací síti? Tak na Google to můžete až do výše kreditu téměř jeden milion Kč měsíčně dělat úplně zadarmo. Stačí si jen zažádat o grant.
Google Nákupy běží v Česku už od roku 2011 – a za tu dobu si získaly velkou oblibu. Často patří k nejvýdělečnějším kampaním e-shopů a svou mírou konverze atakují i zavedené zbožové porovnávače Zboží.cz a Heureku.cz. Nyní jim však v českých vodách vyrostl vážný konkurent.
Asi jste to zažili taky. Přišli jste do Google Analytics, koukli na úvodní graf návštěvnosti a s velkou radostí zjistili, že máte za včerejšek dvojnásobnou návštěvnost. "Super", pomyslíte si, "návštěvnost pěkně roste". Pokud jste se však do dat ponořili trošku více, asi jste zjistili, že za zvýšenou návštěvností stojí příchozí uživatelé ze zdrojů jako semalt.semalt.com, free-share-buttons.com, buttons-for-website.com. atp.