Náš blog

kategorie blogu

Jak odstranit spamové návštěvy z Google Analytics?

20.08.2015 | Pavel Horelica
Asi jste to zažili taky. Přišli jste do Google Analytics, koukli na úvodní graf návštěvnosti a s velkou radostí zjistili, že máte za včerejšek dvojnásobnou návštěvnost. "Super", pomyslíte si, "návštěvnost pěkně roste". Pokud jste se však do dat ponořili trošku více, asi jste zjistili, že za zvýšenou návštěvností stojí příchozí uživatelé ze zdrojů jako semalt.semalt.com, free-share-buttons.com, buttons-for-website.com. atp.

5 věcí, na které copywriteři často zapomínají. Které to jsou?

01.07.2015 | Jan Novák
Chcete na svém webu perfektní obsah? Pak musíte copywriterovi zadat víc, než jen přepsání home page, produktových kategorií a pár stránek v menu. Dokonalý celek tvoří detaily. A o copy to platí dvojnásob. Na těchto pět věcí byste při textování svého webu nikdy neměli zapomenout.

Google Nákupy krok za krokem: založení

05.06.2015 | Jan Řičánek
Google Nákupy se v poslední době zařadily do trojky největších porovnávačů zboží na českém trhu a vedle Heureky a Zboží.cz se mohou stát jedním z klíčových zdrojů konverzí na vašem e-shopu. Je proto nanejvýš vhodné na ně nezapomenout a vytěžit z nich maximum. Ale pěkně postupně… jak je vlastně založit?

Online chat dokáže na webu zázraky. Používáte ho?

05.05.2015 | Lukáš Bryksa
Telefon, e-mail, poptávkový formulář, facebook, skype nebo třeba diskuzní fórum – zákazník brouzdající po vašich webových stránkách se s vámi může spojit různými cestami. Není ale lepší, když ho aktivně oslovíte přímo vy? A to ještě ve chvíli, kdy prolézá vaše webovky?

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů