Náš blog

kategorie blogu

Universal Analytics končí, přejděte na Google Analytics 4

21.11.2022 | Pavel Horelica
Od svého založení v roce 2005 se Google Analytics (GA) stal nejpoužívanějším nástrojem pro webovou analytiku na světě (v březnu 2005 Google koupil program pro analýzu webových statistik Urchin a v listopadu představil první verzi Google Analytics postavenou na Urchinu). A to z dobrého důvodu – je zdarma, snadno se používá a poskytuje cenné informace o návštěvnosti webu a chování uživatelů.

Velké srovnání mailingových platforem

10.10.2022 | Anna Rybníčková
Oblíbená platforma Mailchimp, která slouží pro rozesílkou hromadných e-mailů a přípravu uživatelsky přívětivých mailingových kampaní, mění s nástupem podzimu pravidla. K 29. srpnu 2022 zavedla nový limit na svůj dříve poměrně štědrý bezplatný plán, který nyní zahrnuje pouze pět set kontaktů místo původních dvou tisíc. Změna se zatím týká pouze nových účtu založených po 29. srpnu.

Zabezpečení Facebook a Instagram účtů

08.08.2022 | Dominik Bezděk
V poslední době se stále více setkávám s ukradenými osobními účty klientů na Facebooku i Instagramu. Ať už je to klient s malým eshopem či s velkým B2B webem, všichni mají jedno společné – slabé zabezpečení svých účtů. Proto jsem se rozhodl vám sepsat pár tipů, jak si svůj účet nejlépe zabezpečit.

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů