Obchodních zástupců, podomních prodejců a různých „markeťáků odborníků“ po světě běhají mraky. Jen zlomek z nich ale skutečně umí prodávat a ví, jak si získat přízeň klientů. Co za tím stojí?
Každý, kdo se někdy zajímal o internetový trh drobných podnikatelů a živnostníků asi ví, že prakticky neustále probíhá intenzivní obchod s internetovými doménami. Jaké jsou nejdražší prodané domény v historii a jakou hodnotu má třeba vaše doména?
Edukace, percepce, konfabulace. Endogenní, infantilní, anxiosní. Selektovat, oscilovat, kalibrovat. Rozumíme si, ne? Je to přece úplně jasný. Lehký jak facka. Takže teď podobný slova střelím na váš web. A pak se budu plácat po zádech, jak sem jako dobrej. Nebo se vám na tom něco nezdá?
V době, kdy stále roste počet přístupů na web přes mobilní telefony a tablety, se setkáváme s pojmy responsive design a mobilní verze webových stránek. Jaký je mezi nimi rozdíl a co znamenají?