Náš blog - Příspěvky uživatele Pavel Horelica

Pavel Horelica
SEO konzultant email: pavel.horelica@impnet.cz

Pavel je tu od toho, aby vás lidé na internetu našli. Stará se o optimalizaci stránek pro vyhledávače, spravuje PPC kampaně a sleduje webová analytika. Má neustále nové nápady a posouvá váš web kupředu.

Co jsou strukturovaná data (rich snippety) a proč byste je měli používat?

23.02.2018 | Pavel Horelica
Možná jste už zaslechli nebo četli něco o strukturovaných datech, rich snippets, mikroformátech, mikrodatech, nebo jste možná někde viděli zmínku o Schema.org a JSON-LD. Ale co tyto výrazy přesně znamenají? Co to jsou ta strukturovaná data? Co dělají a co umí? A co mají co do činění se SEO? Pro všechny ty, kteří v tomto nemají úplně jasno, je určen právě tento článek. Jdeme na to.

Rychlost načítání stránek a vliv na SEO

13.09.2017 | Pavel Horelica
Každý z nás tak nějak cítí, co je myšleno rychlostí stránek. Samotná rychlost stránek se také někdy zaměňuje výrazem "rychlost webu". Významově vždy myslíme stejnou věc. A to dobu, za kterou se nám daná stránka (nebo web) načte. A proč by vás měla tato doba zajímat? Možná existuje víc důvodů, než si myslíte.

Https z hlediska SEO – proč je výhodné jet na tomto protokolu?

24.07.2017 | Pavel Horelica
Už někdy v srpnu 2014 společnost Google oficiálně oznámila, že pokud přejdete s vaším webem z protokolu http na zabezpečený https, dá vám pár bodíků v hodnocení navíc. Jasně, většinou majitelé e-shopů a webmasteři berou tato doporučení jako slovo boží. Co řekne Google, to platí a mělo by se do kamene tesat. Platí to však i v tomto případě?

Máte na svých stránkách vyskakovací okna? Pozor ať si na vás nevyskočí Google!

28.03.2017 | Pavel Horelica
Google se snaží dbát na uživatelský přístup. To se všeobecně ví. Před dvěma lety zavedl štítek pro tzv. mobilní přátelské weby. Pokud jste se ve výsledcích vyhledávání chtěli zobrazovat co nejvýše i na mobilních telefonech, museli jste k tomu mít přizpůsobený i web. Google vás pak tímto štítkem sám označil. Od ledna nutí weby, aby byli stále více přívětivější pro uživatele. A omezuje tak velká pop-up okna.

Recenze školení Google Analytics

10.01.2017 | Pavel Horelica
I sebelepší odborník na svůj obor časem najede na jistý stereotyp. Řeší podobné problémy, přemýšlí nad podobnými schématy, zkrátka "jede si to svoje". To je ale cesta do pekel.

Jak odstranit spamové návštěvy z Google Analytics?

20.08.2015 | Pavel Horelica
Asi jste to zažili taky. Přišli jste do Google Analytics, koukli na úvodní graf návštěvnosti a s velkou radostí zjistili, že máte za včerejšek dvojnásobnou návštěvnost. "Super", pomyslíte si, "návštěvnost pěkně roste". Pokud jste se však do dat ponořili trošku více, asi jste zjistili, že za zvýšenou návštěvností stojí příchozí uživatelé ze zdrojů jako semalt.semalt.com, free-share-buttons.com, buttons-for-website.com. atp.

SEO konzultanti radí: Toto by měl Google zlepšit

11.09.2014 | Pavel Horelica
Google je král internetu. Nejpoužívanější internetový vyhledávač na světě. Na naší planetě jen těžko najdete uživatele, který by ho neznal nebo nikdy nepoužil. To však ještě neznamená, že je dokonalý. Podle profesionálních SEO konzultantů, odborníků na internetový marketing i zasvěcenějších uživatelů má i Google svoje mouchy. Představme si tři největší z nich.

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů